آیا اپلیکیشن برای همه کسب و کارها ضروری است؟

 آخرین بروزرسانی: 1401/02/04

بسیاری از کسب‌وکارها تمایل دارند علاوه بر وبسایت، اپلیکیشنی هم داشته باشند تا علاوه بر جذب مشتری بیشتر، رضایت آنان را نیز فراهم کنند. اما اپلیکیشن برای چه کسب‌وکارهایی لازم است؟

ایده‌گستران از مشتریانی که قصد خرید اپلیکیشن موبایل فروشگاهی ایده را دارند، می‌خواهد تا درباره لزوم داشتن نرم‌افزار موبایل تامل کنند. با وجود اینکه اپلیکیشن می‌تواند فرایند خرید و دریافت خدمات را ساده‌تر کنند؛ اما میزان فروش هر کسب‌وکاری لزوماً با اپلیکیشن بیشتر نمی‌شود. مخاطبان و مشتریان یک برند یا کسب‌وکار در چه شرایطی حاضر می‌شوند اپلیکیشن مخصوص آن برند را نصب کنند؟ یک اپلیکیشن باید چه نیازهایی را در مشتریان و مخاطبان برطرف کند تا آنها برای نصب اپلیکیشن مشتاق باشند؟

علاوه بر این می‌توان گفت که هر فروشگاه و برندی که وبسایت داشته باشد، به اپلکیشن هم نیاز دارد؟ کاربران در چه شرایطی اپلیکیشن را نصب می‌کنند؟ در این مقاله به این سؤال‌ها پاسخ می‌دهیم و در صورتی که احساس کردید کارتان به اپلیکیشن نیاز دارد، با اشاره به بعضی از ویژگی‌های اپلیکیشن موبایل طراحی شده توسط ایده‌گستران، آن را به شما معرفی می‌کنیم:

چرا نرم‌افزار موبایل فروشگاهی کتاب ایده؟

درست است که نرم‌افزار موبایل فروش کتاب برای کاربر دسترسی بهتر و ساده‌تری فراهم می‌کند؛ اما باید به این پرسش مهم پاسخ داد که مخاطبان و مشتریان در چه صورتی یک اپلیکیشن را نصب می‌کنند؟ اپلیکیشن برخلاف سایت حجم مشخصی را در گوشی هوشمند به خودش اختصاص می‌دهد. همچنین نیازمند صرف زمانی برای نصب شدن است. مخاطبان در صورتی حاضر می‌شوند اپلیکیشنی را نصب کنند که بتوانند به دفعات از آن استفاده کنند. اگر مخاطب بداند که بعد از نصب و یک بار استفاده‌ از اپلیکیشن دیگر نیازی به آن ندارد، هرگز آن را نصب نمی‌کند و از شیوه‌های دیگری برای خرید استفاده می‌کند.

اپلیکیشن چه سودی برای کسب‌وکارتان دارد؟

در صورتی اپلیکیشن موبایل فروشگاهی ایده می‌تواند برای کسب‌وکارتان سودآفرین باشد که محصولات شما بتواند گستره‌ قابل توجهی از نیازهای مخاطبان را پوشش دهد و در کنار آن، از تنوع خوبی هم برخوردار باشد، کاربر تصمیم می‌گیرد اپلیکیشن شما را در گوشی‌اش داشته باشد. تا هر وقت و هر جا که قصد خرید داشته باشد با باز کردن اپلیکیشن خیلی زود و سریع خریدش را ثبت کند. پس اگر شما فروشگاه یا مجموعه فرهنگی بزرگی هستید و محصولات‌تان متنوع، مخاطب‌پسند، جذاب و امروزی است، داشتن اپلیکیشن می‌تواند یک خرید رضایتبخش را برای مشتریان‌ فراهم کند.

اپلیکیشن فروش آنلاین کتاب در وفاداری مخاطب هم تأثیر دارد. وقتی کاربر تصمیم می‌گیرد که با نصب اپلیکیشن از شما خرید کند در دفعات بعدی هم به‌جای سر زدن به فروشگاه‌های مختلف، اول اپلیکیشن شما را باز می‌کند. اگر قصد دارید اپلیکیشنی برای مجموعه خود منتشر کنید، با انجام تبلیغات مختلف در وبسایت و یا شبکه‌های اجتماعی و قرار دادن تخفیف‌های خاص بر روی اپلیکیشن، به کاربران انگیزه‌ بدهید تا آن را نصب کنند.

رضایت کاربران اپلیکیشن را جلب کنید

 اما مهم است که کاربر در نرم‌افزار موبایل فروشگاهی کتاب ایده با گزینه‌ «ناموجود» در زیر محصولی مواجه نشود و یا اگر مواجه شود، بتواند درخواست بدهد تا موجودش کنید. با این حال بهتر است برای محصولات پرفروش و پرطرفدار برنامه‌ای داشته باشید و قبل از اتمام، آن‌ها را دوباره موجود کنید تا کاربرانی که به قصد خرید به سایت یا اپلیکیشن‌ سر می‌زنند، سرخورده نشوند.

برای اینکه کارایی اپلیکیشن را به حداکثر برسانید برای آن پشتیبانی در نظر بگیرید تا کاربران بتوانند در صورت برخورد با مشکلی در هر مرحله از ثبت سفارش، با پشتیبانی ارتباط برقرار کنند.

اپلیکیشن موبایل فروشگاهی ایده

اپلیکیشن موبایل فروشگاهی ایده می‌تواند به جذب مشتری تازه و حفظ مشتریهای قدیمیان کمک کند. کاربران می‌توانند هر محصولی که می‌خواهند را در این اپلیکیشن جستجو کنند. برای کتاب‌ها امکان جستجو از طریق عنوان، ناشر، نویسنده و مترجم وجود دارد. علاوه بر این محصولات به صورت موضوعی دسته‌بندی شده‌اند و جستجو در دسته‌های مختلف امکان‌پذیر است. این دو امکان از جمله مزایایی است که کاربر را به ماندن در اپلیکیشن و ثبت سفارش و خرید از شما ترغیب می‌کند.

افزایش وفاداری با نرم‌افزار موبایل کتاب

کاربران در اپلیکیشن می‌توانند نظرشان را ثبت کنند و یا به محصولات امتیاز دهند. همچنین نظراتی که دیگران برای یک محصول ثبت کرده‌اند را هم بخوانند. استفاده از تجربه خرید دیگران می‌تواند راهنمای خوبی برای کاربران دیگر باشد. لیست سفارش‌های قبلی کاربران هم در اپلیکیشن به راحتی قابل دسترسی است. طول این لیست می‌تواند نشان‌دهنده‌ میزان وفاداری مشتری‌تان باشد. هر چه لیست سفارش‌های انجام شده طولانی‌تر باشد، مشتری شما وفادارتر است. همچنین می‌توانید با طراحی بنرهای مختلف برای اپلیکیشن، خریدهای جذاب‌تری را برای کاربران رقم بزنید. تخفیف‌های مختلف و متنوع طراحی کنید و کتاب‌های پرفروش در حوزه‌های مختلف را تبلیغ کنید.

اگر نیاز به داشتن اپلیکیشن را در کسب‌وکارتان احساس می‌کنید، نرم‌افزار موبایل فروشگاهی کتاب ایده گزینه‌ای خوب و کاربرپسند است که نیازهای کاربران را پوشش می‌دهد و برای شما نیز امکانات مفیدی در پنل مدیریت دارد؛ تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن، نیاز مخاطب را برآورده کنید و سفارشاتش را پیگیری کنید.

در صورتی‌که مایل به خرید اپلیکیشن موبایل فروشگاهی ایده هستید، در واتساپ پیام داده و یا تماس بگیرید: 

ادمین پشتیبانی

پشتیبان سایت

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر