چطور با اپلیکیشن موبایل تیک بیشتر بفروشیم؟

 آخرین بروزرسانی: 1401/03/28

در این مطلب به معرفی و شرح جزئیات و ویژگی‌های یکی از کاربردی‌ترین محصولات ایده‌گستران می‌پردازیم:

شاید باورش برای شما سخت باشد که اپلیکیشن موبایل تیک چطور می‌تواند کارتان را ساده‌تر کند. برای درک مزیت این نرم‌افزار بهتر است یک شرایط خاص را توصیف کنیم: حتماً می‌دانید و برایتان پیش آمده که به خاطر سپردن قیمت تمام محصولات یک فروشگاه چقدر سخت و گاهی غیرممکن است. از طرفی درج قیمت با وجود نوسانات اقتصادی کار بیهوده‌ای است. اطلاع از تعداد موجودی کالا در انبار که به کلی محال است. پس چطور می‌توانید جریان فروش محصولاتتان را مدیریت کنید، وقتی چک کردن قیمت کالا به ویژه محصولات غیرکتاب، بررسی موجودی و کد محل آن در انبار کار بسیار سختی است؟ در چنین شرایطی راه چاره شما اپلیکیشن موبایل تیک است.

 

اپلیکیشن موبایل تیک چه می‌کند؟

نرم افزار موبایل تیک یک اپلیکیشن است که به راحتی و در کمتر از یک دقیقه روی انواع سیستم‌ عامل‌ گوشی‌های هوشمند نصب می‌شود. این اپلیکیشن که اطلاعاتش را از نرم افزار کتابفروشی ایده دریافت می‌کند، می‌تواند بارکد تمام محصولات فروشگاه را اسکن کرده و اطلاعات آن را در اختیارتان قرار دهد. برای اسکن محصولات می‌توانید دوربین گوشی را روی بارکد محصول بگیرید تا نرم‌افزار بلافاصله آن را اسکن کند.

در ضمن کار کردن با این نرم‌افزار بسیار راحت است و در صورتی که هر فروشنده یک نسخه از آیدیا تیک داشته باشد، راهنمایی دقیق مشتریها به کار لذت‌بخش‌تری تبدیل می‌شود. علاوه بر این مدیران فروشگاه می‌توانند در هر جایی بیرون از فروشگاه هم با داشتن این اپلیکیشن به انبارشان دسترسی داشته باشند. این ویژگی می‌تواند برای صاحبان فروشگاه کاربردی و مفید باشد.

اپلیکیشن موبایل تیک برای چه کسانی مناسب است؟

نرم افزار دستیار فروش تیک برای تمام کتابفروشی‌ها و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی مناسب است. هر فروشگاه با توجه به ابعاد و مساحت فروشگاه و تعداد فروشنده‌هایش می‌تواند از این اپلیکیشن به صورت یک کاربر یا چند کاربر استفاده کند. کاربران می‌توانند از طریق سنسور اثر انگشت وارد نرم‌افزار شوند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصولات را اسکن کرده و قیمت، موجودی و کدمحل محصولات را دریافت کنند. همچنین فروشندگان می‌توانند در صورت نیاز کدمحل محصولات در قفسه فروشگاه را با این اپلیکیشن اصلاح کنند.

اپلیکیشن موبایل تیک چه مشکلاتی را حل می‌کند؟

وقتی مشتریها به تعداد بیشتری از یک محصول نیاز دارند، برای چک کردن موجودی آن در انبار باید به صندوق و بارکدخوان مراجعه کرده و موجودی محصول را بررسی کنید. اما با داشتن نرم‌افزار موبایل تیک می‌توانید کنار قفسه، به مشتری جواب بدهید و او را نسبت به خرید قطعی مطمئن کنید. چنانچه چند انبار داشته باشید، موجودی محصول به تفکیک انبار ارائه می‌شود تا برای گرفتن آن از انبار دچار مشکل نشوید.

علاوه بر این یکی از مشکلاتی که فروشنده‌ها در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی با آن مواجه هستند و تقریباً هر روز وقت زیادی را صرف حل این مشکل می‌کنند، جا به جا شدن کتاب‌ها در بین قفسه‌های کتابفروشی است. هر چه تنوع و تعداد قفسه‌ها بیشتر باشد، برگرداندن کتاب‌ها به جای درست‌شان سخت‌تر می‌شود. اپلیکیشن موبایل تیک می‌تواند تمام کتاب‌هایی که بین قفسه‌ها جابه‌جا شده‌اند را در کم‌ترین و کوتاه‌ترین زمان ممکن به جای درست‌شان برگرداند. با اسکن کردن کتاب‌ها می‌توانید جای دقیق هر کتاب (به‌عنوان مثال: طبقه اول، راهروی ۳، قفسه ۵) را پیدا کرده و قفسه‌ها را مرتب کنید.

مزیت جای‌گذاری صحیح کتاب‌ها

وقتی کتاب‌ها در قفسه خودشان قرار گرفته باشند، در وهله اول در کنار کتاب‌هایی با موضوع یکسان قرار دارند و مشتری می‌تواند بهتر میان چند کتاب انتخاب کند. این چینش دقیق به فروش کتاب‌ها کمک می‌کند.

علاوه بر این وقتی کتاب‌ها در جای خودشان قرار گرفته باشند، سرعت انبارگردانی هم به شکل چشم‌گیری افزایش پیدا می‌کند. با وجود این نرم افزار موبایل کتاب می‌توانید هم کتاب‌ها را به طور صحیح جای‌گذاری کرده و هم انبارگردانی را با دقت و وسواسی چند برابر انجام دهید.

جلوگیری از خواب سرمایه با اپلیکیشن موبایل تیک

یکی از امکاناتی که به زودی به این اپلیکیشن افزوده می‌شود، گزارش تکمیل قفسه است. این گزارش از نرم‌افزار فروش ایده نیز قابل دریافت است؛ اما وجود آن بر روی اپلیکیشن موبایل تیک می‌تواند بر بهبود و سرعت فروش تأثیر بگذارد. برای دریافت این گزارش از اپلیکیشن باید کدمحل موردنظر را وارد کنید. نرم‌افزار از کالاهایی که پیش از این در قفسه بوده و به فروش رفته‌اند و تعدادی از آن‌ها یا تمام‌شان ناموجود شده‌اند، گزارشی ارائه می‌کند. بسیاری از کالاهایی که در این گزارش می‌آید در انبارتان موجود است؛ اما فراموش کرده‌اید آن‌ها را به قفسه فروشگاه منتقل کنید. با این گزارش می‌توانید قفسه را دوباره چیده و محصولات پرفروش و ناموجود شده را به آن برگردانید و از خواب سرمایه‌تان جلوگیری کنید.

گزارش‌های کاربردی به مدیران

میزان فروش روزانه، چک‌های دریافتی و پرداختی و گزارش کلی، کوچک و کاربردی از جمله گزارش‌هایی است که امکان دریافت آن در نسخه جدید اپلیکیشن موبایل تیک فراهم می‌شود. همچنین این اپلیکیشن سررسید چک‌های دریافتی و پرداختی را نیز به مدیران اعلام می‌کند. وجود این گزارش‌ها روی اپلیکیشن، بررسی آن‌ها را ساده‌تر می‌کند و لازم نیست حتماً پای کامپیوتر فروشگاه یا لپتاپش بنشینید و از روی نرم‌افزار این اطلاعات را بررسی کنید. شما می‌تواند در هر ساعتی از شبانه‌روز از طریق این نرم‌افزار اطلاعات را دریافت کرده و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهید.

سهولت در عملیات انبار گردانی

یکی دیگر از قابلیت‌های مهمی که به زودی به نرم‌افزار موبایل تیک اضافه می‌شود، انجام عملیات انبارگردانی است. اپلیکیشن موبایل تیک می‌تواند زمان کل انبارگردانی را تا حد زیادی کم کند، احتمال خطا را به شدت پایین بیاورد و به جای استفاده از دستگاه بارکدخوان با استفاده از قابلیت اسکن خود، تمام کالاها را اسکن کرده و عملیات انبارگردانی را با موفقیت انجام دهد.

جستجو براساس نام کالا

اطلاعاتی که از اپلیکیشن موبایل تیک دریافت می‌کنید، دقیقاً همان اطلاعاتی است که فروشنده به آن نیاز دارد. با وجود اینکه در اغلب فروشگاه‌ها یک سیستم مخصوص جستجوی مشتری وجود دارد، باز هم مشتری‌ها مایلند به طور مستقیم از فروشنده‌ها درباره بعضی محصولات سؤال کنند. چنانچه فروشنده درباره موجود بودن یا نبودن یک کالا دچار تردید باشد، می‌تواند با جستجوی نام کالا اطلاعات لازم را به دست آورده و محصول را در اختیار مشتری قرار دهد. این امکان هم یکی از مواردی است که به نسخه جدید این اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

در صورتی که مایل به خرید اپلیکیشن موبایل تیک هستید، در واتساپ پیام داده و یا تماس بگیرید: 

ادمین پشتیبانی

پشتیبان سایت

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر