افزونه اتصال دستگاه کارتخوان به نرم افزار فروش ایده

 آخرین بروزرسانی: 1401/03/28

افزونه اتصال دستگاه کارتخوان به نرم‌افزار فروش ایده خدمت جدیدی از ایده‌گستران است. داشتن این افزونه برای تمام کسب‌وکارهایی که با مشتری در ارتباط و تعامل هستند، لازم و ضروری است.

در این مطلب قصد داریم شما را با افزونه اتصال دستگاه کارتخوان به نرم افزار فروش ایده آشنا کنیم و به مزایای داشتن آن و نحوه تهیه این افزونه بپردازیم:

مزایای افزونه اتصال دستگاه کارتخوان اپ 

افزونه اتصال دستگاه کارتخوان اپ به نرم افزار فروش می‌تواند به شکل‌های مختلف بر روی فرایند فروش تأثیر بگذارد. اگر روزانه با تعداد زیادی از مشتریان سروکار دارید، درباره تهیه این افزونه تردید نکنید.

احترام به حریم شخصی مشتریان

احترام به مشتری یکی از عواملی است که باعث افزایش رضایت مشتری شده و آنها را از مشتری های گذری به مشتری های دائمی تبدیل می‌کند. هر کسب‌وکاری که بتواند به شیوه‌های مختلف به مشتری احترام بگذارد، یک گام در مسیر رشد جلوتر است.

افزونه اتصال دستگاه کارتخوان اپ به نرمافزار فروش به مشتری این امکان را می‌دهد که خودش رمز کارت بانکیش را روی دستگاه کارتخوان وارد کند. حتماً‌ می‌دانید که پرسیدن رمز کارت بانکی توسط فروشنده، آن هم در شرایطی که فروشگاه شلوغ است، حس ناخوشایندی به مشتری می‌دهد. با داشتن این افزونه شما به حریم شخصی مشتریان احترام می‌گذارید و رضایتشان برایتان مهم است.

حفظ سلامتی فروشنده‌ها

با داشتن افزونه اتصال دستگاه کارتخوان به نرم‌افزار فروش ایده نه تنها به حریم خصوصی مشتریان احترام می‌گذارید؛ بلکه به حفظ سلامتی فروشنده‌هایتان هم کمک می‌کنید. این افزونه کمک می‌کند تا فروشنده‌ها بدون گرفتن کارت بانکی مشتری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراحل فروش را به انجام برسانند.

کاهش خطا در حین ثبت خرید

افزونه اتصال دستگاه کارتخوان به نرم افزار فروش می‌تواند رقم دقیق فاکتور فروش را از نرم افزار فروش ایده به دستگاه کارتخوان اپ ارسال کند. این کار باعث می‌شود که هیچ خطایی در این مرحله از فرایند فروش ایجاد نشود. بنابراین این ویژگی افزونه مستقیماً به کسب‌وکار خودتان مربوط است و باعث کاهش ضرر و زیانهای احتمالی می‌شود.

افزونه اتصال دستگاه کارتخوان برای چه کسانی مناسب است؟

افزونه اتصال دستگاه کارتخوان به نرم‌افزار فروش ایده برای تمام کسب‌وکارها و صاحبان مشاغل که از این نرم افزار استفاده می‌کنند، مناسب است. ضمن اینکه هر کسب‌وکاری که قصد تهیه نرم افزار فروش ایده گستران را دارد، می‌تواند به طور همزمان با خرید نرم‌افزار فروش، این افزونه کاربردی را هم تهیه کند.

پیش‌نیاز داشتن افزونه اتصال دستگاه کارتخوان به نرم‌افزار فروش ایده

در صورتی که نرم‌افزار فروش ایده را دارید، برای تهیه افزونه اتصال دستگاه کارتخوان به نرم‌افزار فروش باید حتماً دستگاه کارتخوان آپ PC-POS را داشته باشید. در ضمن می‌توانید انواع حساب‌های بانکی را به دستگاه کارتخوان آپ وصل کنید و لازم نیست که حساب بانکی جدید باز کنید.

چطور افزونه اتصال دستگاه کارتخوان به نرم افزار فروش را تهیه کنیم؟

اگر دستگاه کارتخوان اپ PC-POS را تهیه کرده‌اید، می‌توانید با واحد فروش ایده‌گستران تماس بگیرید تا ایده گستران بقیه مراحل این اتصال را انجام دهد. اما اگر دستگاه کارتخوان اپ PC-POS را ندارید باید طبق مراحل زیر این دستگاه را تهیه کرده و پس از آن با ایده‌گستران تماس بگیرید.

مراحل دریافت دستگاه کارتخوان آپ PC-POS

به سایت https://asanpardakht.ir/ بروید و از قسمت منوی پذیرندگان، گزینه ثبت نام کارت خوان را انتخاب کنید. سپس نوع درخواست‌تان را روی «کارت خوان ثابت» قرار بدهید و بقیه فیلدها را پر کنید. در مرحله بعد از کارشناسی که برای نصب دستگاه مراجعه می‌کند، بخواهید که دستگاه را از طریق کابل شبکه وصل کند.

ضمناً به او اعلام کنید که قصد دارید دستگاه را به نرم افزار فروشگاه خود متصل کنید. آی‌پی (IP) دستگاه و شماره پایانه را از کارشناس نصب دستگاه بگیرید و آن را یادداشت کنید. بقیه تنظیمات و اتصال نرم‌افزار به دستگاه توسط تیم پشتیبانی شرکت ایده گستران انجام می‌شود.

در صورتی که مایل به دریافت این افزونه هستید، در واتساپ پیام داده و یا تماس بگیرید: 

ادمین پشتیبانی

پشتیبان سایت

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر