با بسته طراحی گرافیک ایده حرفه ای شوید

 آخرین بروزرسانی: 1401/02/21

مخاطبان همیشه در قدم اول، ظاهر یک کسب‌وکار را می‌بینند. اگر ظاهر کسب‌وکاری جذاب نباشد و یا یکپارچگی و تناسبی در آن دیده نشود، مخاطب به سختی می‌تواند به آن برند اطمینان کند.

خدمات طراحی گرافیک ایده می‌تواند به ظاهر وبسایت و همچنین هویت بصری شما جلوه‌ای متفاوت و جذاب ببخشد. درست است که قضاوت مخاطب فقط براساس ظاهر نیست و حتماً در قدم‌های بعدی کیفیت خدمات‌دهی و یا شیوه ارائه محصول آن کسب‌وکار را هم محک خواهد زد؛ اما اولین دروازه برای ورود مشتری به سوی کسب‌وکارتان، ظاهری حرفه‌ای و مخاطب پسند است.

ظاهر کسب‌وکارتان مخاطب پسند است؟

لوگو اولین نشانه‌ ظاهری هر کسب‌وکاری است. پس از آن رنگهای به کار رفته در طراحی سایت اهمیت دارند و در مرحله بعدی پست‌ها و تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان دهنده ظاهر کسب‌وکار شما هستند. آیا تناسب معنی‌داری میان این بخش‌ها در کسب‌وکار شما وجود دارد؟ آیا بنرهای سایتتان به دقت و براساس پالت رنگی که انتخاب کرده‌اید، طراحی می‌شوند؟

در اجرای کمپین‌های آنلاین و آفلاینی که برگزار می‌کنید، چقدر تناسب رنگ و طراحی رعایت می‌شود؟ این مسائل از چشم مخاطبان پنهان نمی‌ماند. امروزه فضای مجازی امکان رصد کردن دقیق این موارد را به مخاطبان می‌دهد و از آنجایی که رقبا اغلب بیکار نمی‌نشینند، در صورتی که شما این موارد را رعایت نکنید، مخاطبان به سوی رقبایی می‌رود که به تمام این مسائل دقت و توجه دارند. 

مزایای طراحی گرافیک حرفه‌ای

طراحی گرافیک یک کسب‌وکار شامل موارد متعددی است و نادیده گرفتن آن می‌تواند به طور مستقیم روی فروش محصول، دیده نشدن کسب‌وکارتان و همچنین ناکام ماندن برنامه‌ها و استراتژی‌های بازاریابی تأثیر بگذارد. شاید بهتر باشد به مزایای طراحی گرافیک حرفه‌ای در یک کسب‌وکار بپردازیم تا به اهمیت این موضوع بیشتر پی ببرید.

بیشتر دیده می‌شوید

اولین نتیجه استفاده از خدمات طراحی گرافیک ایده بیشتر دیده شدن است. فرض کنید تصویری جذاب که با کپشنی مناسب همراه شده را در اینستاگرام منتشر می‌کنید که به وسیله مخاطبان زیادی شر share می‌شود. مخاطبان پست شما را برای دوستان و آشنایان خود می‌فرستند و این باعث می‌شود که برندتان بیشتر دیده شود. واکنش مخاطبان می‌تواند پست شما را به اکسپلور اینستاگرام هم بکشاند. در این صورت احتمال دیده شدنتان چندین برابر خواهد شد.

محصولاتتان بهتر معرفی می‌شوند

تصاویر واضح و جذاب که متناسب با مخاطبانتان طراحی شده‌اند، می‌توانند محصولات و خدماتتان را بهتر معرفی کنند. شما می‌توانید با عکاسی از محصولاتتان و طراحی حرفه‌ای تصاویر، به مخاطبان نشان دهید که چه محصولی دارید، هدفتان چیست و چطور این محصول را به مخاطبان ارائه می‌کنید. این اتفاقی است که با دریافت خدمات طراحی گرافیک برای کسب‌وکارتان می‌افتد.

مشتریهای تازه پیدا می‌کنید

با دریافت طراحی گرافیک ایده، مخاطبان زیادی جذب صفحه و وبسایتتان می‌شوند و تصمیم می‌گیرند خرید از وبسایت شما را امتحان کنند. اینجاست که باید نشان بدهید همان اندازه که ظاهرتان حرفه‌ای است، خدمات‌دهی و فروش محصولتان هم به روش حرفه‌ای انجام می‌شود.

به سوددهی می‌رسید

برای داشتن طراحی گرافیک حرفه‌ای باید هزینه کنید. این حقیقتی است که نباید نادیده بگیرید. اما یادتان باشد که هزینه‌تان بی‌ثمر نخواهد بود و بعد از مدتی می‌توانید چند برابر هزینه‌هایتان، سود کنید. دلیلش این است که شما برای طراحی گرافیک یک بار هزینه می‌کنید؛ اما مشتریها بارها و بارها محصولاتتان را می‌خرند و شما را به دیگران هم معرفی می‌کنند.

پکیج طراحی گرافیک ایده برای چه کسانی مناسب است؟

خدمات طراحی گرافیک ایده برای تمام کسب‌وکارهایی مناسب است که برای ارتقا و توسعه کارشان برنامه‌ریزی کرده‌اند. این پکیج همچنین به طور اختصاصی برای ناشران، مراکز پخش و موسسات فرهنگی، کتابفروشی‌ها و فروشگاه‌ها طراحی شده است. در این پکیج به تمام نیازهای هر دسته از این کسب‌وکارها در زمینه طراحی گرافیک توجه شده است. به عنوان مثال طراحی پوستر، طراحی بیلبورد، طراحی ست کامل کیسه خرید پلاستیکی، پارچه‌ای یا مقوایی و کاغذ کادو برای فروشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

در صورتی‌که مایل به دریافت خدمات طراحی گرافیک ایده هستید، در واتساپ پیام داده و یا تماس بگیرید: 

ادمین پشتیبانی

پشتیبان سایت

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر