چرا دیگران به خدمات و محصولات ایده اعتماد می کنند؟

 آخرین بروزرسانی: 1401/02/11

جلب اعتماد و همراهی مشتریان یکی با ارزش‌ترین دستاوردهای ایده‌ گستران است. ما این دستاورد مهم را در ازای خدمات و محصولاتی به دست آورده‌ایم که در بالاترین کیفیت به مشتری ارائه می‌شود.

خدمات و محصولات ایده‌گستران بیش از پانزده سال است که به کسب‌وکارهای حوزه کتاب و نشر از جمله کتابفروشی‌ها، فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، ناشران، مراکز پخش و فروشگاه آنلاین کتاب و... ارائه می‌شوند. ما در این مسیر توانسته‌ایم اعتماد و همراهی مشتریان را به دست بیاوریم و برای ما این اعتماد و همراهی دستاوردی مهم به شمار می‌رود و باعث می‌شود تا بتوانیم با قدرت و انگیزه در مسیر رشد و توسعه حرکت کنیم. در این مطلب تلاش کرده‌ایم برای مخاطبانی که نام این شرکت را شنیده‌ و یا تازه به جمع مشتریان ایده اضافه شده‌اند، دلایل اعتماد مشتری به محصولات و خدمات ایده‌ را بررسی کنیم.

خدمات پشتیبانی مطمئن

این شرکت در کنار ارائه محصولات خود، خدمات پشتیبانی مطمئنی دارد. بخش پشتیبانی، یکی از مهم‌ترین خدمات این شرکت است و از ابتدای دریافت محصول به مشتری ارائه می‌شود. در صورت نیاز شیوه استفاده از محصول را به طور کامل به مشتری آموزش داده می‌شود، پس از آن نیز تمام سؤالات با دقت تمام و با هدف تسلط کامل مشتری بر شیوه استفاده از محصول، پاسخ داده می‌شود. این خدمات یک ساله هستند و خیال مشتریان را از بابت استفاده از این محصول راحت می‌کنند. خدمات پشتیبانی برای مشتریانی که یکی از محصولات این شرکت را می‌خرند، تا یک سال رایگان است.

منطبق بر نیازهای کتابفروشی، مراکز پخش و نشر کتاب

محصولات ایده گستران منطبق بر نیاز کتابفروشی‌ها و مراکز پخش و نشر کتاب طراحی شده‌ و توسعه یافته‌اند. نرم‌افزار تخصصی فروش کتاب ایده یکی از مهم‌ترین محصولاتی است که توانسته فرایند ثبت محصول و فروش آن را برای تمام کتابفروشیها، فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز پخش سرعت ببخشد. این نرم‌افزار امکان ثبت نوبت چاپ‌هاي متفاوت يک کتاب را با شابک يکسان و با قیمت‌های مختلف فراهم می‌کند.

سبد کاملی از محصولات

تنوع محصولات یکی از دلایلی است که به وفاداری هر چه بیشتر مشتریان منجر می‌شود. اگر کسب‌وکاری در حوزه کتاب و نشر باشد، قطعاً می‌تواند تمام آنچه می‌خواهد را در این شرکت پیدا کند؛ از نرم‌افزار فروش، انبار و مالی گرفته تا باشگاه مشتریان، فروشگاه‌های آنلاین، نرم‌افزار موبایل کتاب و... . به همین دلیل است که اولین گزینه مشتریان برای دریافت خدمات و محصولات دیگری که نیاز دارند، ایده‌ گستران است.

به‌روز و در حال توسعه

خدمات و محصولات مجموعه ایده‌گستران علاوه بر تنوع قابل توجهی که دارند، همیشه در مسیر توسعه‌ بوده‌اند و براساس نیازهای جدید، به روز می‌شوند. این شرکت در طول سالها فعالیت خود تلاش کرده تمام محصولات خود را متناسب با تقاضا و نیاز مشتریان توسعه دهد و امکاناتی به آنها اضافه کند که کاربردی‌تر بوده و جریان کار مشتریان را تسریع می‌کند. این موضوع برای مشتریان قدیمی ایده‌گستران اثبات شده است و مشتریان تازه‌تر هم در مدتی کوتاه پس از همراهی به این ویژگی پی می‌برند.

نگاهی رو به آینده

شرکت ایده گستران تلاش می‌کند تا در مسیر خود چندین قدم از مشتریان جلوتر و نگاهش رو به آینده باشد. ایده‌گستران وضعیت کسب‌وکارهای حوزه کتاب و نشر در آینده را می‌سنجد و ارزیابی می‌کند و خدمات خود را بر این اساس به مشتریان پیشنهاد می‌دهد. خدمات دیجیتال مارکتینگ و سئو، افزونه اتصال دستگاه کارتخوان به نرم‌افزار فروش ایده، فروش از طریق اتصال به اسنپ و دیجیکالا، اپلیکیشن موبایل تیک و ... از جمله خدماتی هستند که برای خریدشان شاید امروز کمی تردید کنید؛ اما قطعاً در آینده از نتیجه و ثمره این تصمیم سود خوبی به دست می‌آورید.

در صورتی‌ که مایل به دریافت خدمات و محصولات ایده هستید، در واتساپ پیام داده و یا تماس بگیرید: 

ادمین پشتیبانی

پشتیبان سایت

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر