امکان خرید اعتباری و مزایای آن

 آخرین بروزرسانی: 1401/03/28

اگر شما هم صاحب یک فروشگاه یا کتابفروشی و یا حتی وبسایت فروش کتاب و لوازم التحریر هستید، حتماً متوجه شده‌اید که تعداد مشتری‌ها در اواخر ماه کاهش قابل ملاحظه‌ای پیدا می‌کند.

خیلی از مشتری‌ها حتی با وجود انگیزه و اشتیاق برای خرید، ترجیح می‌دهند اواخر ماه خرید نکنند تا جیب‌شان بیشتر از این خالی نشود. فکر می‌کنید اگر امکانی وجود داشته باشد که مشتری‌ها هر زمان که مایل بودند، اقدام به خرید کنند هم برای شما و هم برای مشتری‌هایتان بهتر نخواهد بود؟ ایده گستران برای شما یک راه‌حل کاربردی دارد؛ با این مطلب همراه شوید.

خرید اعتباری چیست؟

امکان خرید اعتباری از طریق اپلیکیشن آپ فراهم شده است. این امکان برای مشتری‌های شما شرایطی فراهم می‌کند که بتوانند بدون اینکه پولی بپردازند در هر زمان که مایلند خرید کنند. ممکن است مشتری شما با حساب خالی به فروشگاه سر بزند و به شکلی برنامه ریزی نشده تصمیم به خرید بگیرد. مشتری با داشتن اعتبار می‌تواند خریدش را انجام بدهد. نکته مهم این است که پول خرید همان لحظه به حساب شما منتقل می‌شود؛ اما مشتری یک ماه فرصت دارد تا هزینه خریدهایش را در اپلیکیشن اپ تسویه کند. ضمن اینکه اگر مشتری‌ها خوش حساب باشند، دیگر لازم نیست که کارمزدی هم پرداخت کنند.

با امکان خرید اعتباری همیشه مشتری دارید

وقتی برای مشتری‌هایتان امکان خرید اعتباری را فراهم کنید، آن‌ها متوجه می‌شوند که حضورشان برای شما اهمیتی ویژه دارد. بنابراین نه تنها از شما خرید می‌کنند بلکه جایگاه ویژه‌ای به شما و فروشگاه‌تان اختصاص می‌دهند. در چنین شرایطی شما همیشه مشتری دارید و فروش‌تان حتی در اواخر ماه هم کاهش پیدا نخواهد کرد. امکان خرید اعتباری در واقع دعوتی است از مشتری‌هایتان برای اینکه هر زمانی که می‌خواهند خرید کنند. مطمئن باشید که مشتری‌ها دعوت‌تان را رد نخواهند کرد.

۴۰ میلیون مشتری بیشتر؟!

از آن‌جایی که امکان خرید اعتباری از طریق اپلیکیشن آپ فراهم می‌شود، این اپلیکیشن شما را به عنوان فروشگاه یا وبسایتی که از چنین قابلیتی برخوردار است به حددود ۴۰ میلیون کاربر فعال خود معرفی می‌کند. بنابراین اگر کاربری از طریق اپلیکیشن آپ با فروشگاه یا وبسایت شما آشنا شود، می‌تواند از یک کاربر معمولی به یک مشتری وفادار تبدیل شود.

قرار گرفتن شما در لیست فروشگاه‌هایی که امکان خرید اعتباری را برای کاربران فراهم می‌کند، دست کمی از یک تبلیغ پر سروصدا ندارد. با چنین اتفاقی نام برند و فروشگاه یا وبسایت شما در معرض دید همه کاربران قرار می‌گیرد و در صورتی که خدمات و محصولات با کیفیتی عرضه کنید، هر کاربری مایل است مشتری دائم شما باشد.

یک مزیت رقابتی ویژه

اگر امروز امکان خرید اعتباری را برای مشتری‌هایتان فراهم کنید، می‌توانید به یکی از اولین کسب‌وکارها در شهر خودتان تبدیل شوید که چنین امکانی دارند. این مزیت رقابتی باعث می‌شود که در حوزه خودتان از رقبا جلو بیفتید، نام‌تان بیشتر شنیده شود و کسب‌وکارتان بیشتر دیده شود. رفت و آمد و خرید از فروشگاه و وبسایت‌تان افزایش پیدا کند و مورد توجه افراد بیشتری قرار بگیرید. اگر همین حالا برای داشتن این امکان، اقدام کنید از این مزیت رقابتی ویژه برخوردار خواهید شد.

شرکت ایده‌ گستران می‌تواند با فراهم کردن شرایط لازم برای دریافت این امکان ویژه به شما کمک کند تا فروش‌تان افزایش یافته و مشتری‌هایتان چند برابر شوند. 

در صورتی‌که مایل به دریافت امکان خرید اعتباری هستید، در واتساپ پیام داده و یا تماس بگیرید: 

ادمین پشتیبانی

پشتیبان سایت

دیدگاه کاربران

دانیال شصتی

خیلی ام عالی :)

1400/08/30     login پاسخ



ورود به سیستم جهت ثبت نظر