راهکار جامع برای کسب و کارهای آنلاین

 آخرین بروزرسانی: 1401/03/28

آیا قصد دارید کسب‌وکارتان را در فضای مجازی توسعه دهید؛ اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ این مطلب راهنمای خوبی برای شماست.

اگر صاحب کتابفروشی هستید و می‌خواهید کسب‌وکارتان را به صورت مجازی هم گسترش دهید و یا اگر صفحه‌ای در اینستاگرام برای فروش آنلاین کتاب راه‌اندازی کرده‌اید و حالا قصد دارید کسب‌وکارتان را توسعه دهید، به خدمات و محصولاتی نیاز دارید که پاسخگوی نیازهای شما باشند و بتوانند در کنار آسانتر کردن کارتان، شیوه‌ خدمت‌رسانی به مشتری‌ها و مخاطبان شما را نیز تسهیل کنند. ایده گستران برای کسب‌وکارهای آنلاین راهکاری جامع دارد. این راهکار به شکلی همه‌جانبه نیازمندیهای شما را پوشش می‌دهد و باعث می‌شود که راحت‌تر با مخاطبان ارتباط برقرار کنید.

نرم افزار تخصصی فروش کتاب 

نرم‌افزار تخصصی فروش کتاب ایده مطابق با نیازهای کسب‌وکارهایی که در حوزه فروش کتاب و محصولات فرهنگی فعالیت می‌کنند، طراحی شده است. این نرم‌افزار با ویژگی‌های خارق‌العاده‌اش توانسته کار فروشندگان کتاب و محصولات فرهنگی را بسیار راحت‌تر کند. علاوه بر این گزارش‌هایی که می‌توانید از این نرم‌افزار دریافت کنید به شما امکان برنامه‌ریزی‌های مالی را خواهد داد. در ضمن با بررسی وضعیت کسری کالاها و انبار و گزارش‌گیری درباره کالاهای راکد می‌توانید برای رشد خود نیز به شکلی هوشمندانه برنامه‌ریزی کنید.

نرم افزار مالی و حسابداری

برای انجام تمام فرایندهای مالی‌ خود می‌توانید روی امکانات خوب نرم افزار حسابداری ایده تکیه کنید. با این نرم‌افزار هیچ خطایی در محاسبات و امور مالی شما رخ نخواهد داد. در ضمن با توسعه یافتن کارتان و گسترده شدن روز به روز آن، نیازتان به امکانات این نرم‌افزار و گزارش‌های مالی آن بیشتر خواهد شد. این نرم ‌افزار شما را از وضعیت چک‌های دریافتی و پرداختی‌تان آگاه می‌کند و اسناد حسابداری را در چهار مرحله پیش‌نویس، تنظیم، تایید و تصویب ثبت می‌کند.

فروشگاه اینترنتی کتاب 

شما برای ارتباط با مخاطبان و همچنین فراهم کردن بستری برای فروش محصولاتتان به یک وبسایت معتبر و حرفه‌ای نیاز دارید. فروشگاه اینترنتی ایده به دلیل هماهنگ شدن با نرم‌افزار فروش کتاب می‌تواند کار شما را بسیار راحت‌تر کند. این فروشگاه پس از همگام‌سازی اطلاعات از طریق نرم‌افزار فروش، امکان فروش تمام محصولات را برای شما فراهم می‌کند. ضمن اینکه طراحی آن را می‌توانید به شکلی کاملاً «اختصاصی»‌ و مطابق با سلیقه خود و متناسب با پرسونای برندتان انجام دهید.

فروشگاه آنلاین کتاب ایده این قابلیت را دارد که انواع ماژول‌های اختصاصی را به آن اضافه کنید. این ماژول‌ها می‌توانند مناسب با ویژگی‌های کسب‌وکار و محصولات و خدماتتان انتخاب شوند. به عنوان مثال ماژول محصول‌نویسی از ماژول‌های بسیار خوبی است که افزودن آن نه تنها به جلب کاربر کمک می‌کند که بر روی سئوی سایت نیز تأثیری مثبت می‌گذارد.

سامانه آنلاین پخش کتاب

سامانه آنلاین پخش کتاب ایده مثل یک مرکز پخش شبانه‌روزی عمل می‌کند و چون بخش بزرگی از آن به صورت آنلاین انجام می‌شود، کار شما بسیار کمتر خواهد شد. در صورتی که پخش کتاب بخشی از کارتان به شمار می‌آید، با این سامانه می‌توانید ثبت و دریافت سفارش از مشتری‌ها را با کیفیت بالاتری انجام دهید. این سامانه می‌تواند تمامی سفارش‌ها را در قالب پیش‌فاکتور با نام مشتری در نرم‌افزار کتاب فروشی ایده به صورت خودکار ثبت کند.

نرم افزار موبایل فروش کتاب 

کسب‌وکارها معمولاً وقتی به سراغ طراحی اپلیکیشن مخصوص کسب‌وکار و برندشان می‌روند که مشتری‌های وفادار و پروپا قرصی پیدا کرده باشند. نرم افزار موبایل فروشگاهی کتاب ایده بستری فراهم می‌کند تا مشتری‌هایتان هر زمان که بخواهند از شما خرید کنند. یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقدامات بعد از ایجاد اپلیکیشن موبایل فروشگاهی کتاب ایده این است که حواستان به موجودی محصولاتتان باشد تا مبادا مشتری‌ها بعد از چند بار مواجه شدن با عبارت «موجود نیست» به کلی بیخیال استفاده از اپلیکیشن شما شوند.

شرکت ایده‌گستران با طراحی پکیج‌هایی از محصولات و خدمات خود در قالب راهکارهای جامع برای مدل‌های متفاوت کسب‌وکار تلاش می‌کند تا به شما در مسیر رشد و توسعه کمک کند.

در صورتی که مایل به دریافت این راهکار جامع هستید، در واتساپ پیام داده و یا تماس بگیرید:

ادمین پشتیبانی

پشتیبان سایت

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر