چرا محصول نویسی برای هر وبسایت فروشگاهی ضروری است؟

 آخرین بروزرسانی: 1401/02/25

ماژول محصول‌نویسی ایده یکی از پرکاربردترین خدماتی است که در سال گذشته از سوی ایده‌گستران ارائه شده و مشتریان زیادی آن را دریافت کرده‌اند.

به جرأت می‌توان گفت که محصول نویسی یکی از ضروری‌ترین نیازهای یک وبسایت فروش کتاب است. در صورتی که تعدادی محصول دارید و قصد دارید آن‌ها را روی وبسایت خود بفروشید، بدون محصول نویسی خریداران زیادی را از دست می‌دهید. اگر هنوز با این ماژول کاربردی آشنا نشده‌اید و از ویژگی‌های مثبت آن بی‌خبرید این مطلب را دنبال کنید.

محصول‌نویسی چیست؟

محصول نویسی یا توضیح محصول، متنی کوتاه، دقیق و شفاف است که برای معرفی یک محصول بر روی وبسایت شما منتشر می‌شود. اگر به سایتهای معتبر سر بزنید، متوجه می‌شوید که تک تک محصولاتی که بر روی این سایت‌ها قرار گرفته‌اند شامل متنی هستند که درباره ویژگی‌های محصول، مزایا و نقاط ضعف و قوت آن اطلاع‌رسانی کرده و توضیحاتی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. از سوی دیگر وبسایت‌های غیرفعال که کاربر چندانی ندارند، محصولاتشان بدون توضیح و معرفی است.

رابطه محصول‌نویسی با ترغیب کاربر به خرید

خودتان را جای کاربران سایتتان بگذارید. آیا حاضرید محصولی بخرید که صاحب فروشگاه هیچ توضیح دقیقی درباره آن نداده است؟ شاید با خودتان بگویید که توضیح آن محصول در سایت‌های دیگر و فروشگاه‌های دیگر موجود است؛ پس در این صورت چرا کاربر باید برای خرید آن به سایت شما سر بزند؟ اگر کاربر بتواند سایت یا فروشگاهی پیدا کند که برای تمام محصولات از ارزانترین گرفته تا گرانترین کالا، محصول نویسی صورت گرفته باشد، قطعاً ترجیح می‌دهد خریدش را هم از همان فروشگاه یا وبسایت انجام دهد.

در محصول‌نویسی به بیراهه نروید

شاید فکر کنید محصول‌نویسی کار پیچیده‌ای نیست. مثلاً می‌توانید توضیحاتی که در پشت جلد هر کتاب درج شده را در صفحه آن تایپ کنید. اما باید بدانید که این کار ساده‌ را خیلی‌ها پیش از شما انجام داده و نتیجه نگرفته‌اند. کار شما کپی‌کاری است و حتی ممکن است گوگل آن را یک امتیاز منفی تلقی کند. پس اگر می‌خواهید محصول نویسی را خودتان انجام دهید توصیه ما این است که با کپی‌ کردن محتوا به بیراهه نروید. در واقع کاربر انتظار دارد توضیحاتی دریافت کند که به او در خرید محصول کمک کند. کاربر مایل است از طریق توضیحات محصول درک درست‌تری از محصول به دست بیاورد و اگر سایت شما توضیح محصول مناسبی در اختیارش قرار دهد، او نه تنها خریدش را ثبت می‌کند، بلکه در دفعات بعدی هم وبسایت شما را در لیست فروشگاه‌های آنلاین مورد علاقه‌اش قرار می‌دهد.

ویژگی ماژول محصول نویسی ایده

حتماً می‌دانید که محتوای خوب چه ویژگی هایی دارد؟ این روزها بسیاری از سئوکاران با وجود تلاش‌هایی که از نظر فنی بر روی سایتها انجام می‌دهند، باز هم نمی‌توانند اهمیت محتوا را در فرایند ارتقای سایت نادیده بگیرند. بنابراین شما با دریافت ماژول محصول‌نویسی ایده در مسیر ارتقای وبسایتتان نیز قدم بزرگی برمی‌دارید. در این ماژول برای محصولاتتان محتوایی اورجینال و سئو شده تولید می‌شود که می‌تواند علاوه بر جذب کاربران، به ارتقا سایت شما هم کمک کند.

ماژول محصول‌نویسی ایده در سه سطح طلایی، نقره‌ای و برنزی ارائه می‌شود که کسب‌وکارها می‌توانند براساس بودجه خود هر کدام را که مایلند انتخاب کنند. نکته مهم این است که بدانید توضیحات محصول در واقع حکم راهنما و مشاوره برای خرید را دارند. درست مثل فروشنده‌ای که درباره یک محصول توضیحات کاملی به خریداران ارائه می‌دهد. پس اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان در فضای مجازی هم رشد کند و بتوانید محصولاتتان را به مخاطبان خود بفروشید، باید تمام جوانب لازم برای جلب مشتری به خرید را در نظر بگیرید. ایده‌ گستران برای ارائه مشاوره و راهنمایی بیش‌تر درباره این ماژول پاسخگوی شماست.

در صورتی‌ که مایل به دریافت ماژول محصول‌نویسی هستید، در واتساپ پیام داده و یا تماس بگیرید: 

ادمین پشتیبانی

پشتیبان سایت

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر