نرم افزار کافه کتاب ایده چطور کار می کند؟

 آخرین بروزرسانی: 1401/01/21

نرم‌افزار کافه کتاب ایده یکی از محصولاتی است که برای انواع کافه‌کتاب‌ها و کافه‌های متصل به فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی طراحی شده است.

هدف از ارائه این محصول امکان مدیریت راحت‌تر کافه و فروشگاه به طور همزمان و دقیق است. نرم‌افزار کافه کتاب ایده علاوه بر سهولت در مدیریت به شما امکان می‌دهد تا قیمت‌گذاری بهتری بر روی خوردنی‌ها و نوشیدنی‌هایی که در کافه درست می‌شوند، داشته باشید و از این طریق در تمام هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید. در ادامه به معرفی بهتر این محصول ایده می‌پردازیم.

 

کافه کتاب ایده و سهولت در مدیریت همزمان

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کافه کتاب ایده این است که با نرم‌افزار فروش ایده هماهنگ می‌شود. بنابراین شما یک سیستم مالی مشترک برای کافه و فروشگاه‌تان خواهید داشت و لازم نیست دخل و خرج هر کدام را جداگانه محاسبه کنید. این روش برای مدیری که همیشه برنامه کاری شلوغ و فشرده‌ای دارد، بسیار مناسب است. در صورتی که کافه‌ کتاب‌های زنجیره‌ای داشته باشید هم می‌توانید با اضافه کردن واحد کاری جدید، همچنان از قابلیت‌های این نرم‌افزار بهره‌مند شوید و به‌جای خرید چند نرم‌افزار، از نرم‌افزاری یکپارچه استفاده کنید.

قدم اول در استفاده از نرم افزار کافه کتاب ایده

در نرم افزار کافه کتاب ایده شما می‌توانید تمام مواد اولیه‌ای که برای تهیه خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های کافه مصرف می‌شوند را به همراه قیمت آن‌ها تعریف و ثبت کنید. تعداد میزهای موجود در کافه را در نرم‌افزار اضافه کرده تا مراحل ثبت سفارش مشتری، تهیه سفارش و تحویل آن به طور منظم انجام شود. علاوه بر این تعریف گارسن‌ها نیز در این نرم‌افزار امکان‌پذیر است. کافه‌های شلوغ‌تر قطعاً تعداد گارسن بیش‌تری دارند و مجزا کردن آن‌ها در نرم‌افزار کار شما را ساده‌تر می‌کند.

چرا کافه کتاب ایده مدیریت را ساده‌تر می‌کند؟

نرم افزار کافه کتاب ایده می‌تواند عملیات صندوق و مرجوعی فروش را انجام داده و قبض‌های خرید را صادر کند. در کنار این‌ها امکان صدور فاکتور بیرون‌بر و فاکتور به‌نام مشتری نیز از قابلیت‌های این نرم‌افزار است. این نرم‌افزار بعد از دریافت سفارش مشتری به طور همزمان یک فاکتور برای مشتری و یک فاکتور برای آشپزخانه صادر می‌کند تا فرایند تهیه سفارش به سرعت انجام شود. فاکتوری که این نرم‌افزار به صندوق می‌دهد نیز می‌تواند ارزش افزوده و هزینه‌ ارسال را در صورت لزوم محاسبه کند. مدیریت کافه کتاب می‌تواند با نظارت بر عملیات انجام شده و همچنین دریافت گزارش‌های استاندارد از این نرم‌افزار با سهولت بیش‌تری بر وقایع کافه کتاب مدیریت کند.

نسخه جامع نرم‌افزار کافه کتاب ایده

این نرم‌افزار به دلیل ویژگی‌های جذابی که برای انواع فروشگاه‌ کتاب و کافه‌کتاب‌ها دارد، مورد توجه قرار گرفت و باعث شد تا ایده‌گستران نسخه جامع این نرم‌افزار را نیز به مشتریان ارائه دهد. در این نسخه امکانات ویژه‌ای قرار دارد که از جمله می‌توان به عملیات تعدیل انبار، ثبت چک‌های پرداختی و دریافت و پرداخت‌های مالی، صدور خودکار استاد مالی و امکان تعریف دو طرف حساب و گرفتن گزارش‌های مربوط به صورتحساب اشاره کرد.

مشتریانی که از نرم‌افزار کافه کتاب ایده استفاده کرده‌اند، کاربری ساده و راحت این نرم‌افزار و سرعت اجرای بالا را دو ویژگی برجسته آن دانسته‌اند و از امکاناتی که این نرم‌افزار در اختیارشان قرار داده ابراز رضایت کرده‌اند. 

در صورتی‌ که مایل به خرید نرم‌افزار کافه کتاب ایده هستید، در واتساپ پیام داده و یا تماس بگیرید: 

ادمین پشتیبانی

پشتیبان سایت

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر