ماژول سفارشات پیشرفته در نرم افزار فروش کتاب ایده

 آخرین بروزرسانی: 1401/02/17

ماژول سفارشات پیشرفته در نرم افزار فروش ایده، افزونه‌ای است که به این نرم‌افزار اضافه شده و امکانات بیشتری برایتان فراهم می‌کند.

با این ماژول می‌توانید با کیفیت و دقت بیشتری گزارش‌گیری کرده و از اطلاعاتی که این ماژول در اختیارتان قرار می‌دهد، بهره‌مند شوید. بسیاری از مشتریان ایده‌گستران همزمان با خرید خرید نرم افزار فروش ایده، این ماژول را نیز سفارش می‌دهد. در صورتی که از جزئیات ماژول سفارشات پیشرفته اطلاعات کمی دارید و مایلید از تأثیر این ماژول بر روی کسب‌وکارتان بیشتر بدانید، این مطلب را دنبال کنید.

دریافت لیست سفارشات

یکی از اولین امکاناتی که ماژول سفارشات پیشرفته در اختیارتان قرار می‌دهد، لیست سفارشات است. اگر با گزارش‌های دیگر مثل گزارش سفارش روزانه، کالاهای موردنیاز فروشگاه را انتخاب کرده باشید، می‌توانید آن‌ها را به لیست سفارشات بفرستید. پس از آن از بخش بایگانی سفارشات به تاریخ موردنظر خود بروید و لیست سفارشاتتان را مشاهده کنید. در این قسمت لیست سفارشات خود را می‌بینید که براساس نام کالا، نام فروشنده و اطلاعات تماسشان تفکیک شده‌اند. ممکن است در لیست سفارشاتتان کالاهایی باشد که مایل باشید بعضی از آن‌ها را زودتر سفارش بدهید. مثلاً قصد دارید کتاب‌هایی مثل دیوان حافظ را به مناسبت شب یلدا زودتر از سایر محصولات موردنیازتان سفارش بدهید. شما می‌دانید که مطابق روال هر سال در چنین روزهایی این کتاب مشتری بیشتری دارد. بنابراین در قسمت جستجو نام محصول موردنظرتان را جستجو می‌کنید. سپس از لیست نتایج جستجو، کالاهای موردنظر را تیک زده و انتخاب کرده و به لیست سفارشات اضافه می‌کنید.

فروش از دست رفته چیست و چه مزیتی دارد؟

فروش از دست رفته امکان مهمی در ماژول سفارشات پیشرفته است. این بخش می‌تواند به شما کمک کند همگام با نیاز مشتریان و تقاضای آنان کالا سفارش بدهید. اما فروش از دست رفته چیست؟ وقتی مشتری به فروشگاه سر می‌زند و محصولی می‌خواهند و یا نام کتابی را می‌پرسند، شما نام محصول را در سیستم جستجو کرده و متوجه می‌شوید که آن محصول در فروشگاه موجود نیست. شما می‌توانید در چنین مواقعی محصول ناموجود را در فرمی ثبت کنید. در صورتی که این بخش را در وضعیت خودکار قرار دهید، کالاها به صورت خودکار وارد این فرم می‌شوند. پس از آن وقتی که تصمیم به سفارش کالا گرفتید، می‌توانید کالاهایی که در بخش فروش از دست رفته قرار گرفته‌اند را برای فروشگاه و یا کتابفروشی خود سفارش دهید.

اضافه کردن کالا از گزارش کسری پیش‌فاکتورها

دو ویژگی که پیش از این ذکر کردیم، برای فروشگاه‌ها و کتابفروشی‌ها مناسبتر است. هر چند که ناشران و مراکز پخش هم می‌توانند متناسب با کسب‌وکار خود از آنها استفاده کنند. اما اضافه کردن کالا از گزارش کسری پیش فاکتورها یکی از ویژگی‌هایی است که برای مراکز پخش بسیار کاردبری و مفید است. این گزارش، گزارش جامعی است از تمام پیش‌فاکتورهای بازی که در سیستم‌تان وجود دارد. این گزارش به شما می‌گوید که اگر می‌خواهید تمام پیش فاکتورها را به فاکتور تبدیل کنید کدام کالاها را باید تهیه کرده تا بتوانید آنها را بفروشید و فاکتور کنید.

پیگیری با استفاده از سفارشات در راه

وقتی کالاهای مورد نظر خود را سفارش بدهید، می‌توانید لیست سفارشات را در وضعیت «سفارشات در راه» قرار دهید. وقتی شما سفارشات را در این وضعیت قرار بدهید، سیستم مدت زمانی که از ارسال سفارش گذشته را محاسبه می‌کند. در صورتی که بعد از گذشت سه روز از ثبت سفارش، همچنان سفارشتان را دریافت نکرده باشید، سیستم به شما یادآوری می‌کند که آن را از تأمین کنندگان پیگیری کنید. این ویژگی برای کسب‌وکارهایی که حجم سفارشاتشان بالاست و همیشه سرشان شلوغ است، بسیار مناسب است. با داشتن این امکان فقط کافی است که به سفارشات خود سر بزنید و آن دسته از سفارشات که رنگشان در سیستم متفاوت شده و نیازمند پیگیری هستند را پیگیری کنید.

ماژول سفارشات پیشرفته به کسب‌وکار شما نظم می‌دهد و فرایند ثبت سفارش و انتخاب دقیق کالا و محصولات را برای قرار گرفتن در لیست سفارشات آسانتر کرده و کیفیتش را به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد. 

در صورتی‌که مایل به خرید ماژول سفارشات پیشرفته هستید، در واتساپ پیام داده و یا تماس بگیرید: 

ادمین پشتیبانی

پشتیبان سایت

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر