چرا فروشگاه آنلاین ایده را پیشنهاد می کنیم؟

 آخرین بروزرسانی: 1401/02/25

همه کسب‌وکارهای معتبر در کنار انواع شیوه‌های فروش محصولاتشان وبسایتی دارند که هم معرف برند آنهاست و هم امن‌ترین روش برای ارتباط با مشتری و دریافت سفارشات آنها.

فروشگاه آنلاین ایده یکی از پرطرفداراترین محصولات شرکت ایده‌گستران است. این محصول به مشتریان کمک می‌کند تا بتوانند به صورت شبانه‌روزی و با بالاترین کیفیت محصولات متنوع خود را به فروش برسانند. حتماً می‌دانید که داشتن یک وب‌سایت خوب و کارآمد برای معرفی برند، اطلاع‌رسانی به مشتریان و فروش محصولات راه مناسبی است اما امروزه خیلی از کسب‌وکارها، کارشان را با ساختن یک صفحه در اینستاگرام شروع می‌کنند. گاهی از همین طریق به فروش زیادی هم می‌رسند. وقتی ازشان درباره‌ی داشتن وب‌سایت سؤال کنید، احتمالاً جواب می‌دهند که نیازی به سایت ندارند و صفحه‌شان در شبکه‌های اجتماعی برایشان کافی است. صاحبان این کسب‌وکارها احتمالاً از مزایای داشتن وب‌سایت بی‌خبرند و نمی‌دانند وب‌سایت از نظر کارایی چه تفاوتی با یک اکانت ساده در اینستاگرام دارد. در مطلب پیش‌رو به این موضوع اشاره می‌کنیم که چرا داشتن این محصول برای کسب‌وکار شما ضروری است:

 

دسته‌بندی، درج اطلاعات، مقایسه محصولات

فقط کافی است که نام برندهای معروف جهانی را در گوگل جستجو کنید. همه‌ آنها بدون استثناء وبسایتی دارند که می‌تواند اطلاعات کافی درباره‌ی برند را به کاربران بدهد. مهم نیست که قصد کاربر فروش است یا کسب اطلاعات و آگاهی از آخرین تخفیف‌ها و رویدادهای مرتبط، مهم این است که وب‌سایت می‌تواند این امکانات و تعداد زیادی امکان دیگر به کاربران بدهد و با آرشیو کردن اخبار مرتبط تاریخچه‌ی مختصری از آن‌چه در یک برند خاص اتفاق می‌افتد را نشان دهد. پس می‌توان گفت یکی از اولین مزایای وب‌سایت ثبت اطلاعات مختلف دربا‌ره‌ی برند، محصولات و نمایش آن‌ها براساس دسته‌بندی‌های مختلف است. کاربران می‌توانند با جستجو در فروشگاه آنلاین ایده به محصولی برسند که نیاز دارند و در صورتی که اطلاعات مرتبط با هر محصول جامع و مفید باشد، رسیدن به آن‌چه مدنظر کاربران است، دیگر سخت نیست. در صورتی که قابلیت مقایسه چند محصول در وب‌سایت وجود داشته باشد، کاربران هر بار از بازدید سایت شما و خرید محصولات مختلف از آن لذت خواهند برد و با ثبت نظر و امتیاز دادن به محصولات به کاربران دیگر هم در فرایند انتخاب و خرید کمک می‌کنند.

جلب اعتماد کاربران

سایتی که نماد اعتماد الکترونیک دارد، خیال کاربران را بابت یک خرید امن مطمئن می‌کند. در صورتی که این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی نمی‌افتد. کاربران نمی‌توانند نسبت به خرید از یک صفحه در اینستاگرام مطمئن باشند. آن‌ها یا مجبورند اعتماد کنند و یا به‌کل از خریدشان منصرف شوند. علاوه بر این خرید آنلاین از طریق درگاه بانکی برای همه فراهم است. کاربران ترجیح می‌دهند پول را به‌طور مستقیم و از طریق درگاه بانک بپردازند تا این‌که پول را به‌ کارتی انتقال دهند که معلوم نیست چه کسی است و چه نسبتی با برند مورنظرشان دارد. در سایت فروش کتاب هر کاربر بعد از پرداخت پول، می‌تواند سفارش خود را از طریق پنل کاربری پیگیری و مراحل ثبت و دریافت سفارش را رصد کند. با این مقایسه ساده می‌توانید بفهمید که کاربران چه میزان اعتماد و آرامش و آسودگی خیالی را بعد از خرید از سایت تجربه می‌کنند که قابل مقایسه با خرید از یک صفحه در شبکه‌های اجتماعی نیست.

فروشگاه آنلاین ایده با طراحی اختصاصی

تمام مواردی که تا این‌جا به آن‌ها اشاره کرده‌ایم، جز قابلیت‌های اساسی یک سایت است. این قابلیت‌ها را می‌توان در بسیاری از سایت‌ها پیدا کرد. اما اگر قصدتان داشتن سایتی متفاوت و خاص‌تر است، باید به جنبه‌های دیگر آن نیز توجه کنید و به موضوعاتی بپردازید که هرچند برای کاربران مهم است اما نمی‌توان آن را در هر سایتی پیدا کرد. برای این‌که سایت‌تان را هر چه بیش‌تر به سایت ایده‌آل و مطلوب کاربران تبدیل کنید، بهتر است به ظاهر و باطن سایت‌تان بیش‌تر اهمیت دهید. طراحی اختصاصی سایت و اضافه کردن انواع ماژول‌های کاربردی از جمله مزایای طراحی سایت توسط ایده‌گستران است.

جذب بیشتر کاربران از طریق محتوا

یکی از راه‌های جذب کاربران، تولید محتوای موردنیاز کاربران است. اگر محتوایی که تولید می‌کنید، اصیل باشد و بتواند نیاز کاربران را برآورده کند، با گذشت زمان کاربرانی وفادار خواهید داشت که هم مطالب جذاب سایت‌تان را می‌خوانند و هم با خرید آنلاین از سایت‌تان به فروش محصولات‌تان کمک می‌کنند. شاید بدانید که محتوای خوب چه ویژگی هایی دارد؟ و بر همین اساس بتوانید با انتشار مطالبی جذاب و به‌روز و منطبق با آخرین اطلاعات در حوزه‌ی کارتان به مخاطبان نشان دهید که در کارتان حرفه‌ای هستید و حرفی برای گفتن دارید. کاربران با مرور مطالب‌تان درمی‌یابند که قصدتان فقط فروش محصول نیست بلکه می‌خواهید در کسب آگاهی کاربران و مشتریان‌تان نیز سهمی داشته باشید.

حتی می‌توانید محتوا را در شکل‌ها و قالب‌های مختلف ارائه کنید و با تنوع بخشیدن به مطالب‌تان جلوه‌ای متفاوت و خاص به سایت‌تان بدهید. تولید پادکست و فایل‌های ویدئوی برای معرفی محصولات و یا گفتگو با صاحب‌نظران در حوزه‌ی کارتان باعث می‌شود، سایت‌تان تخصصی شود و کاربران برای کسب آگاهی هم که شده به آن سر بزنند.

طراحی سایت و سئو

در صورتی که از فروشگاه آنلاین ایده استفاده می‌کنید، نباید از قواعد سئو غافل شوید. با به‌کار بردن اصول سئو در تولید و انتشار محتوا به بالا رفتن رتبه‌ی سایت‌تان کمک می‌کنید و از این راه باعث می‌شوید با جستجو در گوگل جز اولین صفحه‌ی نتایج باشید. اگر اصول سئو را رعایت نکنید حتی با وجود داشتن محتوایی خوب و قابل قبول باز هم از چشم کاربران زیادی پنهان می‌مانید و امکان دیده شدن هر چه بیش‌تر برندتان را از دست می‌دهید.

تحلیل دقیق کاربران با ابزارهای مختلف

امکان تحلیل دقیق مخاطبان و کاربران یکی دیگر از مزایای داشتن سایت است. از طریق ابزارهایی مثل گوگل آنالیتیکس می‌توانید رفتار کاربران را در سایت بررسی کنید. عوامل ضعف و نقاط منفی کارتان را شناسایی کرده و در رفع و اصلاح آنان تلاش کنید. این ابزارها قابل نصب بر روی فروشگاه آنلاین ایده نیز هستند و کار کردن با آنها چندان پیچیده نیست.

این مزایا آن‌قدر چشم‌گیر و قابل‌توجه هستند که صاحبان کسب‌وکار را برای داشتن سایت، قانع کنند. چرا که این مزایا فقط باعث آسودگی خاطر و رضایت بیش‌تر مخاطبان نمی‌شود بلکه به توسعه‌ی هر چه بیش‌تر کسب‌وکار شما هم کمک قابل‌توجهی می‌کند. 

در صورتی‌که مایل به خرید فروشگاه آنلاین ایده هستید، در واتساپ پیام داده و یا تماس بگیرید: 

ادمین پشتیبانی

پشتیبان سایت

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر