شعبه آنلاین کتابفروشی را افتتاح کنید

 آخرین بروزرسانی: 1401/03/28

بعضی از کتابفروشی‌ها نسبت به حفظ فضای قدیمی فروشگاه‌‌شان تعصب خاصی دارند و دشمن تکنولوژیند. این افراد گمان می‌کنند همگام شدن با تکنولوژی و یا داشتن وبسایت فضای کارشان را تصنعی می‌کند.

صاحبان چنین کسب‌وکارهایی ترجیح می‌دهند به شیوه‌ سنتی خودشان عمل کنند، حتی اگر سود چندانی در آن نباشد؛ اما هرگز و در هیچ شرایطی تسلیم امکانات دنیای جدید نشوند. این در حالی است که بسیاری از مشتریان ایده‌گستران بعد از دریافت فروشگاه آنلاین ایده متوجه لزوم داشتن وبسایت شده و برای بهبود و ارتقای آن برنامه‌ریزی کردند.

در واقع ویروس کووید به کسب‌وکارها نشان داد که فعالیت در سایت و شبکه‌های اجتماعی مسأله‌ای اساسی است و باید آن را جدی گرفت. تجربه‌ قرنطینه و تعطیلی بسیاری از مشاغل درس بزرگی برای همه‌ بود و باعث شد نسبت به اتفاقات آینده و تغییر شرایط، برنامه‌های متفاوتی بریزیم. وبسایت راه‌حل مناسبی برای خیلی از مشاغل است و چون امنیت بالاتری نسبت به شبکه‌های اجتماعی دارد، زودتر مورد اعتماد و استقبال کاربران قرار می‌گیرد.

چرا داشتن وبسایت مهم است؟

داشتن وبسایت به‌معنی این نیست که در کتابفروشی‌ را تخته کرده و بساط فروش حضوری کتاب را برای همیشه جمع کنید. احتمالاً شما هم مشتری‌هایی دارید که دلشان می‌خواهد همچنان از روش‌های خرید حضوری کتاب استفاده کنند. اما تعداد آدم‌هایی که به سایت فروش کتاب بیشتر از کتابفروشی علاقه‌مندند، روز به روز در حال افزایش است.

در صورتی که نسخه‌ای از این فروشگاه را دریافت کنید و وبسایتتان را راه بیندازید، دیگر تعداد مشتری‌هایتان محدود به یک منطقه و یک شهر نیست. هر چند که باید راه جذب مشتری‌ تازه را بدانید و با کلی وبسایت دیگر در این زمینه رقابت کنید. در واقع سایت اولین قدم در مسیر توسعه‌ کار شماست. مرحله‌ بعد شناساندن خودتان به افرادی است که می‌توانند مخاطب شما باشند.

ارائه خدمات ۲۴ ساعته به مشتریها

وبسایت برخلاف فروشگاه‌ها و کتابفروشی‌ها ساعت کاری مشخصی ندارد. بهتر است آن دسته از مشتریهایی را فراموش نکنید که دیر وقت به خانه برمی‌گردند و امکان آمدن به کتابفروشی را ندارند. این افراد ترجیح می‌دهند به‌صورت آنلاین خرید کنند و مهم نیست ساعت خریدشان، بعد از ساعت تعطیلی فروشگاه باشد.

با داشتن نسخه طرح اختصاصی فروشگاه آنلاین ایده می‌توانید وبسایت خود را مطابق با نیاز خود و مشتری طراحی کرده و امکانات مختلفی به آن اضافه کنید. علاوه بر این می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین و آفلاین را به‌صورت همزمان در وبسایت و کتابفروشی خود اجرا کنید.

برگزاری کمپین‌های آنلاین و آفلاین باعث ایجاد پیوند بین مشتری‌های حضوری و غیرحضوری‌ می‌شود و به آنان تجربه خریدی متفاوت می‌دهد. در این شرایط ممکن است مشتری‌هایی که همواره حضوری خرید کرده‌اند، ترغیب شوند تا از سایتتان هم بازدید کنند. و یا مشتریهای غیرحضوری‌ به فروشگاه بیایند و آدم‌هایی را ببینند که همیشه از پشت مانیتور سفارششان را بررسی و ارسال می‌کردند. این تجربه باعث ایجاد صمیمیت بین شما و مشتریها می‌شود.

با فروشگاه آنلاین ایده آشنایید؟

حالا که تصمیم گرفته‌اید وبسایتی برای فروشگاه‌تان راه‌اندازی کنید؛ بهتر است این وبسایت متناسب با محصولاتی باشد که ارائه می‌کنید. پیشنهاد ما استفاده از فروشگاه آنلاین کتاب ایده است که با هدف فروش کتاب و محصولات فرهنگی طراحی شده و چون اصول سئو در حین طراحی آن رعایت شده، کاربران بیش‌تری پس از جستجو به وب‌سایت شما می‌رسند.

از آن‌جایی که راه‌اندازی وب‌سایت اولین قدم در مسیر توسعه‌ کسب‌وکار شما در فضای مجازی است، حتی امروز هم برای شروع کردن، دیر است. همین که فکر کنید رقبای‌تان در این لحظه مشغول تهیه برنامه‌های مختلف‌اند و قصد دارند با استفاده از استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ افرادی را به سمت خود جلب کنند که می‌توانند مشتری‌های شما باشند، برای شروع کم‌تر تردید به خرج می‌دهید و با بهره‌مندی از مزایای تکنولوژی کتابفروشی‌تان را برای روبه‌رو شدن با آینده‌ای هر چند پیش‌بینی ناپذیر‌ آماده می‌کنید.

طرح اختصاصی فروشگاه آنلاین ایده

برای داشتن سایت کتاب فروشی بهتر است به نیازهای کاربران به شکلی دقیق توجه کنید. این فروشگاه باید به شیوه‌ای طراحی شود که استفاده از آن برای کاربر راحت بوده و بتواند اطلاعات موردنیاز خود را نیز کسب کند. در نسخه طرح اختصاصی فروشگاه آنلاین کتاب ایده شما می‌توانید انواع مختلف و متنوعی از ماژولها و امکانات را متناسب با کسب‌وکار خود به وبسایتتان اضافه کنید. 

علاوه بر این می‌توانید با توجه به استراتژی‌ها و برنامه‌هایی که برای فروش بیشتر خود در نظر گرفته‌اید، این ماژولها را انتخاب کنید. ماژول خدمات توضیحات کالا یا محصول‌نویسی، ماژول خدمات طراحی گرافیک و ماژول خدمات سئوی محتوا جز ماژول‌هایی هستند که در صورت دریافت، به شکل قابل توجهی کاربران سایتتان افزایش پیدا می‌کنند و فروشتان بیشتر می‌شود.

در صورتی‌که مایل به خرید فروشگاه آنلاین ایده هستید، در واتساپ پیام داده و یا تماس بگیرید: 

ادمین پشتیبانی

پشتیبان سایت

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر