بدون دیجیتال مارکتینگ چه چیزهایی از دست می دهید؟

 آخرین بروزرسانی: 1401/02/21

امروزه شبکه‌های اجتماعی در کنار وبسایت‌ها به معرفی و بهتر دیده شدن کسب‌وکارها کمک می‌کنند و بهره‌ نبردن از این امکانات و قابلیت‌ها می‌توانند بی آن که متوجه شوید، ضرر و زیان‌هایی برایتان به بار بیاورد.

شاید امروز که همچنان به روش‌های سنتی فروش و جذب مشتری تکیه‌ کرده‌اید، ندانید که هر لحظه در حال از دست دادن چه چیزهایی هستید؛ اما گذر زمان به کسب‌وکارها نشان داده که روی آوردن به روش‌های جدید و به روز و استفاده از استراتژی‌های متنوع و متناسب دیجیتال مارکتینگ می‌تواند تأثیر شگفت انگیزی بر میزان فروش و جذب مشتری‌های تازه داشته باشد.

در این مطلب قصد داریم به شما یادآوری کنیم که بدون دیجیتال مارکتینگ چه چیزهای مهمی از دست می‌دهید. شاید این یادآوری به شما کمک کند تا به خرید پکیج‌های دیجیتال مارکتینگ بیشتر فکر کنید.

بی‌نام و نشان می‌مانید

اگر کسب‌وکارتان محدود به همان محلی است که در آن مشغول کار هستید و جایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ندارید و کسی اسم‌تان را نشنیده و نمی‌داند چه خدمات و محصولاتی دارید، احتمالاً کسب‌وکارتان در معرض انقراض است. شاید درک این موضوع برایتان سخت باشد؛ اما اگر واقع‌بینانه به این موضوع فکر کنید، متوجه می‌شوید که شیوه‌های فروش و بازاریابی با دهه‌های گذشته بسیار متفاوتند.

ممکن است شما کسب‌وکارتان را از پدر و یا پدربزرگتان به ارث برده باشید و آن‌ها با همان روش‌های سنتی به سودهای قابل‌ توجهی رسیده باشند؛ اما امروز شما دیگر نمی‌توانید با همان روش‌ها به همان میزان سود برسید. در چنین شرایطی وجود استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ می‌تواند به نجات کسب‌وکار شما کمک کند.

هستید اما نیستید

سایت فروش کتاب دارید؛ اما رونق ندارد؟ در شبکه‌های مجازی صفحه‌های مختلفی ایجاد کرده‌اید ولی نه کسی به آن سر می‌زند و نه درباره برندتان از شما سؤال می‌کند؟ نه فروشی دارید و نه گذاشتن مطالب تازه در صفحه‌تان توجه کسی را جلب می‌کند؟ دلیل همه این موارد نداشتن استراتژی دقیق برای جلب مخاطب و فروش بیشتر است. مسلماً در دنیای بیکران فضای مجازی و میان میلیون‌ها صفحه در شبکه‌های اجتماعی کسی متوجه حضور شما نمی‌شود اگر استراتژی مشخصی نداشته باشید!

مشتری آنلاین و کاربر مجازی

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که بدون دیجیتال مارکتینگ از دست می‌دهید، مشتری‌های آنلاینی است که هیچ جایی جز فضای مجازی نمی‌توانید پیدایشان کنید. یکی از مهم‌ترین دلایل حضور کسب‌وکارهای مختلف در فضای مجازی در وهله اول معرفی برند و پس از آن جذب مشتریهای آنلاین است.

اگر قرار باشد برای جلب مشتری تنها به محدوده‌ استقرار فروشگاه‌تان اکتفا کنید، تعداد بسیار زیادی مشتری خوب را از دست می‌دهید. مشتری‌های آنلاین به اندازه مشتری‌های حضوری وفادارند و در صورتی که محصولات و خدمات خوبی دریافت کنند، شما را برای خریدهای بعدی هم انتخاب می‌کنند.

از رقبا عقب می‌مانید

فقط کافی است که نگاهی به دور و برتان بیندازید تا متوجه شوید که رقبایتان در بازار با استفاده از استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ و بهره‌مندی از قواعد سئو هم وبسایت‌شان را بهینه‌سازی کرده‌اند. علاوه بر این صفحه اینستاگرام‌شان را رونق داده‌اند و با روش‌های مختلف تبلیغات مخاطبان زیادی را با برند و کسب‌وکارشان آشنا کرده‌اند. حتی اگر دقیق‌تر به احوالشان بنگرید، متوجه خواهید شد که فروش‌شان افزایش قابل توجهی داشته و توانسته‌اند با روش‌های جدید و برنامه‌های هدفمند به نتایج بسیار خوبی برسند.

رقبایتان احتمالاً در حال کسب جایگاه بسیار خوبی در بین مشتری‌هایی هستند که می‌توانستند مشتری شما باشند. اما در این مدت شما چه می‌کردید؟ آیا می‌توانید در این بازار از رقیب‌ها جلو بزنید؟ آیا برنامه خاصی دارید تا توجه مشتری‌ها را به سوی خود جلب کنید؟ آیا برای فروش محصولات استراتژی تأثیرگذاری در نظر دارید؟ اگر جواب‌تان به همه این سؤالات «خیر»‌ است؛ به شما توصیه می‌کنیم که برای دریافت خدمات دیجیتال مارکتینگ شتاب کنید.

ایده‌ گستران با ارائه پکیج‌های مختلف در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا تلاش می‌کند تا آن‌چه را که تا امروز از دست داده‌اید، از نو به دست آورید، فروشتان را بالا ببرید و در میان مخاطبان و مشتریان به نامی آشنا و معتبر تبدیل شوید.

در صورتی‌ که مایل به دریافت خدمات دیجیتال مارکتینگ ایده هستید، در واتساپ پیام داده و یا تماس بگیرید: 

ادمین پشتیبانی

پشتیبان سایت

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر