خدمات سئو ایده چیست و چه مزایایی دارد؟

 آخرین بروزرسانی: 1401/02/17

سئو شامل مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و قواعد است که به بهینه‌سازی وبسایت شما کمک می‌کند. اجرای درست این تکنیک‌ها رتبه وبسایت را ارتقا داده و جذب کاربران را افزایش می‌دهد.

بنابراین می‌توان گفت که یکی از اساسی‌ترین نیازهای هر وبسایت راهکارها و تکنیک‌های سئو و پیاده‌سازی اصولی آن‌هاست. با توجه به این‌که اصول و قواعد سئو گسترده بوده و در دو سطح سئو on page و سئو off page اجرا می‌شود، بسیاری از صاحبان وبسایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین نمی‌توانند به موازات هم آن‌ها را به کار گرفته و رعایت کنند. عدم تعادل بین این دو بخش می‌تواند اثرگذاری قواعد اعمال شده را نیز کم کند. خدمات سئو ایده با بیش‌ترین اثرگذاری و متناسب با بودجه مشتریان و هدفی که از بهینه‌سازی وبسایتشان دارند، طراحی شده است.

ضرورت طراحی بسته سئو ایده

ایده گستران همیشه تلاش می‌کند تا راهکارهای کاربردی کسب‌وکارها را در اختیارشان قرار دهد. بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای که از خدمات و محصولات ایده‌گستران استفاده می‌کنند، از اهمیت مبحث سئو و بهینه‌سازی وبسایتشان بی‌خبرند. بسیاری از افراد بودجه زیادی به طراحی سایت اختصاص می‌دهند و به محض دریافت سایت طراحی‌شده توقع دارند، بازدید از سایتشان بالا باشد. در چنین شرایطی ایده‌گستران تصمیم گرفت برای ارائه خدمات سئو به مشتریان بسته‌های مختلفی طراحی کند.

مزایای بسته سئو ایده

یکی از مهم‌ترین مزایای خدمات سئو ایده این است که به‌جای استخدام یک نیروی متخصص با هزینه بالا، می‌توانید کل پروژه را برون‌سپاری کنید و خیالتان راحت باشد که کارتان در حال انجام است. در چنین شرایطی به جای یک نفر متخصص، چند نفر به پروژه شما رسیدگی می‌کنند و سرعت انجام پروژه افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر این شما می‌توانید از توانایی نیروهای متخصص برای تولید محتوا هم بهره‌مند شوید.

در حوزه گسترده‌ سئو، تولید محتوای اصیل و اورجینال حرف اول را می‌زند و اگر شما متخصصی داشته باشید که فقط مشغول اجرای قواعد فنی سئو باشد، باز هم به نتیجه مطلوب نمی‌رسید. شرکت ایده‌گستران با داشتن تیمی از متخصصان سئو، تولیدمحتوا و استراتژیست به شما اطمینان می‌دهد که در مدت مقرر به هدف خود خواهید رسید.

جزئیات بسته سئو ایده

خدمات سئو ایده گستران در سه سطح پایه، حرفه‌ای و ويژه ارائه می‌شود. هر کدام از این سه سطح متناسب با بودجه شما طراحی شده و مدت زمان ارائه خدمات هر بسته نیز متفاوت است. به این ترتیب که بسته پایه چهار ماهه، بسته حرفه‌ای ۹ ماهه و بسته ویژه یک ساله است.

آنالیز و تحلیل رقبا

یکی از اولین گام‌ها برای طراحی استراتژی‌های سئو، آنالیز و تحلیل رقباست. در واقع با تحلیل رقبا و بررسی وبسایت‌های رقیب می‌توانید بفهمید که آن‌ها چه مسیری را طی کرده‌اند و دقیقاً در کجا قرار دارند. در این مرحله متخصص سئو با بررسی سایت‌های رقیب، کلمات کلیدی آن‌ها، محتوای تولیدشده و وضعیت وبسایتشان را بررسی می‌کند.

طراحی استراتژی

در مرحله بعد با داده‌های به دست آمده از تحلیل رقبا و همچنین هدف‌گذاری برای وبسایت شما، یک استراتژی منسجم برای پیاده‌سازی اصول سئو تهیه و طراحی می‌شود.

جدول کلمات کلیدی

تهیه جدول کلمات کلیدی، یکی از مهم‌ترین مراحلی است که بعد از تهیه بسته سئو ایده دریافت می‌کنید. تهیه و طراحی این جدول به بررسی‌های زیادی نیاز دارد و شامل مؤلفه‌های متفاوتی است. بنابراین نمی‌توانید بدون تحلیل دقیق به آن‌ها برسید.

لینک سازی و بهینه‌سازی سرعت سایت

همزمان با بررسی‌ استراتژی‌های موردنیاز وبسایتتان از سوی متخصص سئو، در سطح فنی نیز اصولی بر روی وبسایت شما پیاده‌سازی می‌شود.

سئو محتوا

متخصص سئو با طراحی استراتژی سئو و انتقال اطلاعات مورد نیاز به متخصصین تولید محتوا در تولید محتوای سئو شده، مشارکت می‌کند. این مرحله همان‌طور که گفتیم از مهم‌ترین مراحل پیاده‌سازی اصول سئو بر روی وبسایت شماست و شما می‌توانید پس از مدت زمان تعیین شده از سوی متخصص سئو، نتایج این فرایند چند مرحله‌ای را بر روی وبسایت خود ببینید. افزایش نرخ بازدید، ارتقا رتبه وبسایت و افزایش خرید آنلاین از جمله ثمرات دریافت بسته سئو ایده است.

اگر به فکر توسعه کسب‌وکار خود هستید، اگر می‌خواهید در فضای آنلاین هم حرفی برای گفتن داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از خدمات سئو ایده وبسایتتان را در معرض دید مخاطبان بیش‌تری قرار دهید.

در صورتی‌ که مایل به دریافت خدمات سئو ایده هستید، در واتساپ پیام داده و یا تماس بگیرید: 

ادمین پشتیبانی

پشتیبان سایت

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر